Kalčić, Marko.
(2014).
L'utilisation des nouvelles technologies dans l'enseignement du FLE : quels usages possibles des réseaux sociaux?.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Franić, Ivana].
Abstract
Tekst razmatra poziciju društvenih mreža u kontekstu poučavanja francuskog jezika. S obzirom da su društvene mreže (od kojih je Facebook najpopularnija) danas jedno od važnih mjesta interakcije među ljudima, prepoznali smo da pružaju priliku za komunikaciju i interakciju preko interneta koje bi mogle služiti kao uvjet za učenje stranog jezika. Proučavanjem literature i provođenjem praktičnog rada prepoznali smo glavne značajke i učinke društvenih mreža, kao i pozitivne i negativne strane njihove primjenjivosti koja se bazira na prepoznavanju komunikacijske kompetencije kao jedne od sastavnica kod učenja stranog jezika. U ovom tekstu pokušali smo pokazati kako sudjelovanje u komunikaciji na Facebook grupi može pružiti priliku učenicima za unaprijeđivanje jezičnih i kulturnih kompetencija. Iz tog razloga smo u travnju 2014. sa studentima francuskog jezika (Filozofski fakultet u Zagrebu) proveli projekt „Francommunication“. Putem dvije jezične aktivnosti htjeli smo dovesti studente u situaciju u kojoj će se ponašati kao korisnici jezika koji ostvaruju određene ciljeve u stvarnom životu, a ne kao studenti koji moraju obaviti određeni zadatak iz nastavnog plana. Analizirajući njihove objave i komentare pokušali smo pokazati korelaciju između raznih elemenata (tema, govorni čin, registar jezika, broj sudionika, trajanje i brzina komunikacije, ostvareni/neostvareni ciljevi) što nam je pomoglo u stvaranju praktičnih prijedloga za uporabu Facebooka u sveučilišnim i drugim kontekstima.
Actions (login required)
|
View Item |