Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

L'utilisation des nouvelles technologies dans l'enseignement du FLE : quels usages possibles des réseaux sociaux?

Downloads

Downloads per month over past year

Kalčić, Marko. (2014). L'utilisation des nouvelles technologies dans l'enseignement du FLE : quels usages possibles des réseaux sociaux?. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Franić, Ivana].

[img]
Preview
PDF (French) - Unpublished version (manuscript)
Download (1MB) | Preview

Abstract

Tekst razmatra poziciju društvenih mreža u kontekstu poučavanja francuskog jezika. S obzirom da su društvene mreže (od kojih je Facebook najpopularnija) danas jedno od važnih mjesta interakcije među ljudima, prepoznali smo da pružaju priliku za komunikaciju i interakciju preko interneta koje bi mogle služiti kao uvjet za učenje stranog jezika. Proučavanjem literature i provođenjem praktičnog rada prepoznali smo glavne značajke i učinke društvenih mreža, kao i pozitivne i negativne strane njihove primjenjivosti koja se bazira na prepoznavanju komunikacijske kompetencije kao jedne od sastavnica kod učenja stranog jezika. U ovom tekstu pokušali smo pokazati kako sudjelovanje u komunikaciji na Facebook grupi može pružiti priliku učenicima za unaprijeđivanje jezičnih i kulturnih kompetencija. Iz tog razloga smo u travnju 2014. sa studentima francuskog jezika (Filozofski fakultet u Zagrebu) proveli projekt „Francommunication“. Putem dvije jezične aktivnosti htjeli smo dovesti studente u situaciju u kojoj će se ponašati kao korisnici jezika koji ostvaruju određene ciljeve u stvarnom životu, a ne kao studenti koji moraju obaviti određeni zadatak iz nastavnog plana. Analizirajući njihove objave i komentare pokušali smo pokazati korelaciju između raznih elemenata (tema, govorni čin, registar jezika, broj sudionika, trajanje i brzina komunikacije, ostvareni/neostvareni ciljevi) što nam je pomoglo u stvaranju praktičnih prijedloga za uporabu Facebooka u sveučilišnim i drugim kontekstima.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: društvene mreže, Facebook grupa, komunikacijska kompetencija
Subjects: Romance languages and literatures > French language and literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Franić, Ivana
Date Deposited: 02 Oct 2015 12:59
Last Modified: 02 Dec 2016 12:52
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5574

Actions (login required)

View Item View Item