Radman, Asja.
(2016).
Razvoj leksičke kompetencije pristupom usmjerenim na zadatak u poučavanju španjolskoga kao stranog jezika.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Ćavar, Ana].
Abstract
Cilj ovog rada jest proučiti proces poučavanja i usvajanja vokabulara španjolskog jezika u okviru pristupa usmjerenog zadatku. Predstavljen je teorijski okvir predmeta proučavanja, uz objašnjenja ključnih pojmova poput komunikacijske kompetencije, leksičke kompetencije, vokabulara ili leksika te leksičkih jedinica. Detaljno je proučen pristup usmjeren zadatku, koji se temelji na uporabi jezika u stvarnim komunikacijskim situacijama u kojima se mogu naći korisnici. Analizira se pristup vokabularu u okviru navedene metode poučavanja. Drugi dio rada usmjeren je na praktični aspekt teme, u obliku analize serije udžbenika utemeljenih na pristupu usmjerenom zadatku. Time je prikazana primjena odabranog pristupa u nastavi. Analizirane su cjeline navedenih udžbenika, osobito u pogledu metodologije poučavanja vokabulara u odnosu na njegove teorijske postavke predstavljene u prvome dijelu rada. Osim toga, istražuje se i razvoj pristupa vokabularu u spomenutoj seriji udžbenika prema stupnjevima znanja jezika definiranima Zajedničkim europskim referentnim okvirom za jezike, s obzirom na tipove tekstova i vrste leksičkih jedinica zastupljene na pojedinom stupnju.
Actions (login required)
|
View Item |