Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Pedagoška analiza i problematika identiteta u djelu "Mayombe" angolskog pisca Pepetele: diplomski rad

Downloads

Downloads per month over past year

Rafaj, Martina. (2016). Pedagoška analiza i problematika identiteta u djelu "Mayombe" angolskog pisca Pepetele: diplomski rad. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Pedagogy. [mentor Hrvatić, Neven and Posavec, Koraljka].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (825kB) | Preview

Abstract

Ovaj interdisciplinarni diplomski rad daje pedagošku analizu djela „Mayombe“ pisca Pepetele. Roman pripada angolskoj književnosti sedamdesetih godina dvadesetog stoljeća. Djelo obrađuje ratnu tematiku, a protagonisti su gerilci koji pripadaju različitim afričkim plemenima i čine jednu interkulturalnu skupinu čiji je cilj neovisnost Angole i oslobađanje od portugalske opresije. Prvi dio rada sadržava kratki prikaz razvoja afričkih književnosti portugalskog jezičnog izraza te detaljniji osvrt na angolsku književnost i njezin razvoj. Sadržava i osvrt na Pepetelin književni opus i stil te kratki prikaz sadržaja djela „Mayombe“. U središnjem dijelu bavim se općeljudskim, univerzalnim odgojnim vrijednostima: odgovornošću, znanjem, solidarnošću i identitetom. Analiziram i navodim situacije u kojima se one promiču kroz djelo. Svoju analizu posebno usmjeravam na problematiku identiteta u djelu te dinamiku između kulturnog identiteta i nacionalnog identiteta. Gerilci su prisiljeni odreći se dijela vlastitog kulturnog identiteta kako bi postigli jedinstveni nacionalni identitet. Nadalje, zbog prisutstva likova koji pripadaju različitim kulturama i plemenima, u ovom radu analiziram i na koji način djelo kritizira rasizam te promiče ideju interkulturalnosti. U posljednjem dijelu ovog rada analiziram socijalne odnose unutar ove interkulturalne skupine gerilaca, njihovu grupnu dinamiku te uloge koje posjeduju unutar tima. Postupak prikupljanja podataka koji sam koristila kako bih analizirala ovo djelo i teorijski istražila temu rada bio je rad na dokumentaciji.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: Mayombe,
Subjects: Pedagogy
Departments: Department of Pedagogy
Supervisor: Hrvatić, Neven and Posavec, Koraljka
Date Deposited: 24 Oct 2016 11:28
Last Modified: 24 Oct 2016 11:28
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/7398

Actions (login required)

View Item View Item