Marković, Vlatka.
(2016).
Stavovi hrvatskih profesora o uporabi informacijskih i komunikacijskih tehnologija u nastavi španjolskog kao stranog jezika.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Abstract
Zadnjih desetljeća informacijsko komunikacijska tehnologija se razvija velikom brzinom što se odrazilo i na načine poučavanja jezika. Novi informacijski mediji kao što je internet stvaraju velike komunikacijske mogućnosti i potpuno novo okruženje za učenje stranog jezika. U ovom
radu se prikazaju koje mogućnosti pruža korištenje informacijsko komunikacijske tehnologije u nastavi španjolskog kao stranog jezika te koje su prednosti, a koji nedostatci korištenja tih tehnologija. Također se želi prikazati povezanost između komunikacijskog pristupa i
informacijskih i komunikacijskih tehnologija jer upravo je komunikacijski pristup stvorio potrebu za upotrebom informacijskih i komunikacijskih tehnologija u poučavanju i učenju stranih jezika.
Cilj istraživačkog dijela rada je prikazati stavove i navike hrvatskih nastavnika španjolskog kao stranog jezika o uporabi informacijskih i komunikacijskih tehnologija u nastavi. Istraživanje je provedeno na 18 nastavnika srednjih škola i nastavnika škola stranih jezika. Na temelju dobivenih rezultata može se zaključiti da hrvatski nastavnici španjolskog kao stranog jezika imaju pozitivne stavove prema korištenju informacijskih i komunikacijskih tehnologija u nastavi te da, unatoč lošoj opremljenosti učionica, nastoje koristiti tehnologiju što je više
moguće.
Actions (login required)
|
View Item |