Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Ovladavanje leksičkom kompetencijom na pripremnom i temeljnom stupnju na primjeru udžbenika španjolskog kao stranog jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Morduš, Mihaela. (2015). Ovladavanje leksičkom kompetencijom na pripremnom i temeljnom stupnju na primjeru udžbenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Ćavar, Ana].

[img]
Preview
PDF (Español)
Download (319kB) | Preview

Abstract

Ovladavanje vokabularom jedna je od temeljenih sastavnica kako u usvajanju prvog jezika tako i u učenju stranog jezika. Temeljeni je cilj ovoga rada stoga pružiti uvid u pristupe leksičkoj kompetenciji u trima suvremenim udžbenicima španjolskog kao stranog jezika. U radu će se najprije pojasniti pojam leksičke kompetencije, a potom će se prikazati neki od načina kojima se u suvremenoj nastavi leksička kompetencija u različitim etapama nastavnoga procesa razvija. U nastavku će se usporediti pristupi razvoju leksičke kompetencije u trima suvremenim udžbenicima namijenjenim poučavanju španjolskog kao stranog jezika. U posljednjem će se dijelu rada, polazeći od iznesenih teorijskih spoznaja i analize nastavnih materijala, predložiti neke aktivnosti ponavljanja kojima se želi poboljšati ovladavanje vokabularom. Analizom početnih stupnjeva udžbenika i radnih bilježnica španjolskog kao stranog jezika (Sueña 1, Gente Nueva Edición 1 i Anaya ELE Intensivo 1 i 2) primijetili smo da zadaci potrebni za ponavljanje vokabulara nisu dovoljno zastupljeni u tim priručnicima, pa se recikliranje obrañenog vokabulara prepušta nastavnicima. Budući da je ponavljanje vokabulara neophodno kako bi se informacije mogle pohraniti u dugoročnom pamćenju, predložili smo nekoliko zadataka ponavljanja koji bi se mogli upotrijebiti u nastavi pripremnog i temeljnog stupnja španjolskog kao stranog jezika te tako „osvježiti“ leksičko znanje učenika koji se tek susreću s novim jezikom.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: leksička kompetencija, španjolski kao strani jezik, ovladavanje vokabulara
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Ćavar, Ana
Date Deposited: 08 Mar 2017 10:25
Last Modified: 08 Mar 2017 10:25
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8364

Actions (login required)

View Item View Item