Hrženjak, Anja.
(2017).
Prilagodba nastave njemačkog jezika učenicima s disleksijom.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature
Department of Pedagogy.
[mentor Lutze-Miculinić, Marija and Blažević Simic, Ana].
|
PDF
(Croatian)
Download (714kB) | Preview |
Abstract
Svaki učenik ima pravo na obrazovanje koje najbolje odgovara njegovim osobnim potrebama, pa tako i učenici s disleksijom. Disleksija kao teškoća u mnogočemu otežava normalno funkcioniranje pojedinca i utječe na njegov slabiji akademski uspjeh. Svjesni smo činjenice da učenicima s disleksijom još jednu teškoću predstavlja učenje stranog jezika i drugačiji pravopis i struktura istog. Ovaj rad bavi se prilagodbom nastavnih metoda učenicima s disleksijom i problemom nedovoljne osposobljenosti nastavnika njemačkog jezika za rad s učenicima s disleksijom. U radu su navedena opća obilježja disleksije, na koji način se prepoznaje i dijagnosticira disleksija, koja su prava učenika s disleksijom te prilagodba nastavnih metoda. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da postoji određena prilagodba nastavnih metoda učenicima s disleksijom, ali ta prilagodba nije dovoljna. U istraživanju su sudjelovale četiri nastavnice i devet učenika koji pohađaju osnovnu školu (od 4. do 8. razreda), koji su naveli kako izgleda nastava njemačkog jezika i koje su moguće promjene u nastavi. Prema riječima nastavnica možemo prepoznati njihovo nezadovoljstvo osposobljenošću za rad s učenicima s disleksijom i potrebu za dodatnim usavršavanjima.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | učenici s disleksijom, učenje njemačkog jezika, prilagodba nastavih metoda, nastavnici njemačkog jezika |
Subjects: | German language and literature Pedagogy |
Departments: | Department of German Language and Literature Department of Pedagogy |
Supervisor: | Lutze-Miculinić, Marija and Blažević Simic, Ana |
Date Deposited: | 10 Jan 2018 08:07 |
Last Modified: | 10 Jan 2018 08:07 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/9352 |
Actions (login required)
View Item |